Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Anti Feminist Kampanj

Postat av olh den 25 Januari 2005, 18:13
57 kommentarer · 162 träffar
Jag har inte så mycket emot folk som anser att män och kvinnor ska ha samma lön.

Men kan inte blunda för frågan varför det heter MÄNiskor.

Mäniskor jag är emot är sånna som Gudrun Schyman. Alla kvinnor är så klart feminister innerst inne klart dom vill ha lika hög lön som någon man. Men kvinnor som Gudrun som i princip hatar alla män hatar jag. Har förstått nu att dom flesta här på FB inte är som jag. Sorgligt :(

"Jag brukar tänka på varför inte världens bästa kock inte var kvinna? Det är ju bara kvinnor som lagar mat."

-

Den meningen skrev jag men jag fick reda på att jag formulerade den fel.

Jag brukar tänka på varför inte världens bästa kock inte var kvinna? Det är ju mer kvinnor än män som lagar mat.

-

Jag vill att alla skriver någon sak som män är bäst på!

Som exempel "Världens smartaste man genom tiderna? Svar: Einstein"

Ni som kanske säger "Nej världens snabbaste var inte man" kan ju skriva det rätta kvinnliga svaret då!

Hoppas ni tar det här seriöst! För jag är trött på alla extrem feminister!

Arga feministen:

" "Det är ju bara kvinnor som lagar mat"

hej på dig 1800-talet.

Att stava och att inte särskriva är en sak som kvinnor är otroligt mycket bättre än män på(ja jag syftar på dig). "

-

Aj han träffade en öm punk men han skrev "hej på dig 1800-talet"

Med det menar han att bara kvinnor lagade mat på den tiden. Men var det vekligen så? Tror faktiskt att män lagade mat då med!

BUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRNEEE DDDD!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..