Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tog min mobil vägrade lämna tillbaka den

Postat av Azarath08 den 23 Februari 2010, 18:28
35 kommentarer · 136 träffar
Tjenare, ska berätta om något som hände i skolan tidigare.

Jag drog till skolan som vilken vanlig vardag som helst.
Första lektionen vi har är naturkunskap och jag skickar lite sms till kompisar och tjejen.
Min lärare ser det och ber mig lägga ner mobilen och jag frågar varför eftersom jag har MVG i ämnet och pluggat inför lektionen kvällen innan.
Jag smsar även diskret och har den på tystläge.
Han säger att det inte är något att bråka om så han tar mobilen från mig och lägger den på hans skrivbord.
Jag reser mig från stolen och går till skrivbordet och tar mobilen.
Läraren kommer fram och börjar skrika på mig och jag vägrar ge honom min telefon.
Det blir tyst i några sekunder sedan börjar han dra i mig och därefter så ger han mig ett slag i ansiktet som kommer på ögat.
Jag vet fortfarande inte om det var avsiktligt eller om det var en olyckshändelse men jag har iallafall ett stort blåmärke nu runt ögat.

Jag går hem direkt efter bråket och pratar med mina föräldrar när dom kommer hem från jobbet.

Nu undrar jag, ska jag stämma honom för det som hände? Kan jag få något för det eller något?

Seriösa kommenterar, tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..