Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag gjorde något fruktansvärt igår

Postat av Leofrank den 23 Februari 2010, 01:29
230 kommentarer · 231 träffar
Hej!

Som rubriker lyder så gjorde jag något fruktansvärt i går. Jag vet inte om det är passande att jag skriver det här men jag måste bara få veta om någon förstår mig?

Det började med att jag satt och lirade Arena i WoW igårkväll och farsan gnällde hela tiden på att jag skulle sluta och plugga istället. Jag sa bara klassikern "Strax, ska bara köra klart den här grejen". Tillslut kom farsan in och var väldigt arg och sa att om jag inte stänger av så drar jag ut internetsladden. Jag måste bara säga att detta var mitt i en Arena match 3v3 och vi ligger på cirka 2.3 rating så fokus är ett måste. Jag bara skrek NEJ, vänta jag kan inte nu. Han började gå mot routern (Som ligger bredvid mitt databord) och försökte dra ut sladden. Då hände det, jag var fullt uppe i mitt arena game och jag såg att han gick mot sladden så jag bara knuffade honom allt jag kunde så han flög baklänges och slog huvet i mitt nattduksbord. Han började blöda som fan och svimmade. Det slutade med att vi var tvugna att fara till akuten och kolla upp det. Jag fick åka hem för ett tag sen men farsan och morsan är fortfarande kvar på akuten. Jag skulle egentligen till skolan men det pallar jag fan inte nu, kan inte tänka klart.

Jag är väldigt ångerfull efter detta och jag skämms nästan. Men jag måste bara få fråga, har något liknande hänt er?

Tjillevippen
Föregående tråd
Nästa tråd

230 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 230 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..