Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nätverks överföring

Postat av worden90 den 23 Februari 2010, 01:05
3 kommentarer · 41 träffar
Tja!
har just varit bort rest och under tiden jag inte har haft nått att göra så har jag då tankat ner massa filmer å sett på de, men nu har jag sisodära en 10 st filmer jag inte sett som jag vill se, det är ju bara deet att jag har alla de filmerna på min bärbara data, och vill få över det till min stationär data som jag har kopplat till teven, så jag kan se på den. Grejen ärdå den att jag inte har någon extern hårddisk eller nått usb minne, och kan ej föröver filmerna på det sättet, vet dock att det går att göra om man delar mappen med filmerna i på den bärbara datan så kan jag komma åt det på den stationära data, vet ju då inte riktigt hur man gör, har just lyckats få mappen med filmerna delade inom nätverket nu iaf, och sitter nu på stationära datan pch vill åt dem, hur går jag vidare? tacksam för snabbt svar.
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..