Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem Med Ps3

Postat av ShooTo den 21 Februari 2010, 23:56
10 kommentarer · 362 träffar
Har ett problem med mitt Ps3 som jag ej får bukt med.
Har haft mitt Ps3 inkopplat till tv ett tag och allt har fungerat utmärkt.
Tills en dag då jag skulle streama en hockey match från min laptop eill tv, så tog ur hdmi kabel från ps3 och in i laptopen.
Så matchen och kopplade sedan in Ps3. Spelade inte på några dagar men sedan när jag satte på det så står det Ingen tillgänglig signal, eller något liknande. Saken är att allt funkar men jag får ej fram Ps3 Menyn. Sätter jag in Fifa, Nhl osv så startar spelen automatiskt och funkar fint, Trycker jag på Ps knappen i mitten på kontrollen så kommer jag till menyn,, Men så fort jag avslutar spelet dör hela skiten och jag får "Ingen tillgänglig signal.
Detta gör att jag inte kan gå online med mitt ps3, då jag måste göra någon uppdatering via Menyn, Detta är extremt störande. har testat med olika kablar från ps3 till tv samt att hålla inne "start" knappen för att nollställa skiten. Men inget funkar.
Så det fungerar bara att jag får inte fram menyn, vilket gör att jag tappar en Hel del funtioner.
Några tips?

Mvh.
Robert
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..