Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad jobbar du med?

Postat av peacon den 21 Februari 2010, 07:02
11 kommentarer · 132 träffar
Cha cha pekkakaka här :)

Tänkte nu när jag har suttit här och jobbat hela kvällen att det skulle vara intresant att veta vad ni kära fragbite medlemmar jobbar med. Jag tänkte även berätta om mitt yrke, många skrattar när jag berättar om mitt jobb men som pappa brukade säga ett jobb är ett jobb. Min vän pär loresson 34 år gammal bostad i stockholm, ha har ett world of warcraft account, för ungefär 1 år sen fick min vän sitt första barn, en liten tös. Jag fick då erbjudandet att sitta att raida på Pär´s warrior och sedan tjäna en slant, jag berättade om erbjudandet för min fader och han blev väl minst sagt besviken på sin son. Men jag tackade Ja till det och nu ett år efter sitter jag på hans warrior och grindar pengar online samtidigt som jag får min lön irl. Brukar bli 2-3 tusen i månaden, och jag tycker det är väldigt fantastiskt underbart för nu bor jag i egen lägenhet och kan laga till min egen kost.. Tro mig efter 31 år med middagar av hälsokost så blir du glad när du ist kan få i dig din diet några billys och några cola framför world of warcraft :) tack för mig hejsvej :)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..