Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickproblem (igen)

Postat av Petolv den 20 Februari 2010, 15:42
10 kommentarer · 194 träffar
Tjenare Fragbite! :)

Det var ett tag sedan jag hängde i forumet, men en serie saker har inträffat. Bestämde mig då för att be om hjälp härifrån!

För er som inte vet, så är det jag som skrev den (o)kända historien om mitt liv som gymnasie drop-out.

Just nu jobbar jag i science-fiction bokhandeln i Göteborg, är allmänt lycklig, men jag har fortfarande problem med hur jag ska bemöta söta töser, men det går definitivt åt rätt håll och jag har börjat bli mer och mer social! :)

Hur som helst, nu behöver jag verkligen er hjälp. Nu är det så att en tjej som jag har messat med i cirkus 2 månader säger att hon är (i princip, orkar inte dra allt) dökär i mig. Jag har försökt ignorera henne så gott som möjligt, men när hon ringde mig klockan 9 på morgonen idag kokade det över.

Dessutom så är jag redan med en tjej som jag är extremt förtjust i, och hon i mig.
Jag vill verkligen inte såra tjejen som ringer mig, men det skulle aldrig fungera, vi har varken samma intressen, smak eller livssyn.
Så hur ska jag konfrontera henne?

Tacksam för svar! (:
Många vänliga hälsningar
Er Petolv.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..