Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dxz, gangsta irl?

Postat av lurphan? den 19 Februari 2010, 20:16
524 kommentarer · 270 träffar
Tjenare.

Satt och små pratade på MSN med vår kära dxz.

Han valde att berätta om hur han blev busted för knivinnehav, till diskussion är dxz gangster irl?

aalexanderrwhysofuckingseri ou s? säger:

men jag är bara tvungen

och berätta om knivinnehav1

:pPp

skiteri om jag har gjort det förut

men iaf

jag och zoder körde bil rätt soft, skulle dra på någon fest utanför visby, sen ser det ut som att vi har snuten efter oss, då bilhelvetet har blåa "lysen" så man blir skitnojig som sjutton, och fittzoder får ju panik och gör en u-sväng i snön och kraschar rakt ner i ett dike, vi slänger oss ut ifrån bilen och springer därifrån(det var inte snuten som körde efter oss, brutal fail så vi gick

tillbaka och försökte köra upp bilen igen men failade, så gick vi därifrån, efter ett par kilometer så träffade vi ju på en bil med sirenerna på taket, övertalade min hjärna att tro att det var ambulansen, men fuck no det var snuten, och självklart så ska snutarna känna igen zoder, vilket gör att det blir visitation, och båda torskar på knivinnehav(jag bärde zoders kniv, jag bär aldrig kniv på mig

anser att det är töntigt, så blir rätt sadface när jag torskar, jag blev hemskjutsad men på vägen hem så kör pikébussen förbi stället där vi kraschade med bilhelvetet, stannar upp och snutarna ber mig att ta av mig ena skon, så gick dom ut och jämförde fotspåren, men vad jag fick höra så blev det inget av med det då dom förmodligen jämförde med zoders fotspår då det var han som körde) så körde vi

så körde dom hem mig, fick snacka med morsan i 10min som var sadface för att zoder hade gjort så att jag torskade på knivinnehav, sen blev de slaggN

där har vi historiaN^

sen en till sak som jag inte fick berätta till någon, den bilen tillhörde en av gotlands mest "respekterade kriminella"(förvisso tönt, men ändå) morsas kompis, så det blev ju lite smått pinsamt när jag fick reda på det.. haha

BILDBEVIS ifall sötnosen försöker förneka hans fruktansvärda brott:
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/dxzkriminellll.JPG
Föregående tråd

524 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 524 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..