1
Dator med extrema problem
Postat av Siggy den 19 Februari 2010, 20:12
8 kommentarer · 91 träffar
Okej, jag var i usa 7 månader, min dator stod hemma utan el i kopplat, när jag kommer hem startar datorn men den ger ingen bild till skärmen, jag har 2 nvidia grafik kort, så jag provar alla 4 utag för skärmen
Jippi!!! Ett utag funkar fast bara i starten så jag hinner se Dell bilden sedan Windows xp rutan där det laddar, efter det.... SVART!! :(
Jag gör så här, jag stoppar in xp skivan, trycker f12 snabbt som fan i starten, formaterar om skiten... NU FUNKAR DET! JAG HAR BILD PÅ HELA VÄGEN TILL START!! :D
Men......... jag installerar alla drivrutiner, fortfarande bara ett av utagen till skärmen som funkar... Jag har installerat internet drivrutinerna Broadcom X57, men datorn vill inte förstå att jag har kopplat in sladden för då säger den bara "A cable is not plugged in." SHIT....
Jag har formaterat om 2 ggr, porvat installera om drivrutinerna 100 ggr typ
Min garanti är slut så jag kan inte ringa support för då kostar det pengar.
Datorn är en Dell XPS! HELP ME
Jippi!!! Ett utag funkar fast bara i starten så jag hinner se Dell bilden sedan Windows xp rutan där det laddar, efter det.... SVART!! :(
Jag gör så här, jag stoppar in xp skivan, trycker f12 snabbt som fan i starten, formaterar om skiten... NU FUNKAR DET! JAG HAR BILD PÅ HELA VÄGEN TILL START!! :D
Men......... jag installerar alla drivrutiner, fortfarande bara ett av utagen till skärmen som funkar... Jag har installerat internet drivrutinerna Broadcom X57, men datorn vill inte förstå att jag har kopplat in sladden för då säger den bara "A cable is not plugged in." SHIT....
Jag har formaterat om 2 ggr, porvat installera om drivrutinerna 100 ggr typ
Min garanti är slut så jag kan inte ringa support för då kostar det pengar.
Datorn är en Dell XPS! HELP ME
Vad tror ni
9 personer har röstat