Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

creepy grej på väg hem från skolan

Postat av Juice-hater den 19 Februari 2010, 16:24
45 kommentarer · 128 träffar
Idag hände det ett jävligt creepy grej när jag gick hem ifrån skolan.

Jag gick över en väg vid en fyravägskorsning, och på andra sidan stod en man och rökte en cigg. Det såg ut som han väntade på att en bil skulle köra förbi så att han kunde gå över vägen men det fanns inga bilar i närheten. Detta gjorde att jag fick dåliga vibbar direkt.

När jag gick förbi honom fick jag intrycket att han skulle kasta ciggaretten i ansiktet på mig eller nåt sånt, typ fimpa den på min jacka. Nåt i den stilen. Som tur var hände inget. Just då.

Så fort jag gått förbi honom hörde jag ett högt *klapp*ljud, som när någon plötsligt börjar springa! Jag blev skitskraj och vände på huvudet. Killen hade inte börjat springa, men han kollade på mig och började gå. For all I know hade han vid det laget kunna ha kastat sig mot mig och ha varit halvvägs genom luften. I alla fall började mitt hjärta bulta tre gånger snabbare än vanligt och jag försökte öka farten utan att det skulle se ut som att jag skyndade mig. Det var läskigt för jag hörde hans fotsteg mindre än en meter bakom mina egna. Trodde fan han skulle kidnappa mig och rapea mig.

Jag hade en jävla tur för detta hände 30 meter utanför mitt hus (bor i villa) så jag kom snabbt fram till vår uppfart och svängde in på gården. Jag tittade inte bakåt.

Just nu är jag mest irriterad på mig själv för att jag blivit så jävla skraj och att det var mycket tack vare tur som jag klarat mig. Jag har alltid trott att jag skulle vara modigare och försvarat mig om jag skulle bli anfallen. Nu är jag inte alls lika säker på det. Jag har tänkt mycket på hur snabbt allt kan förändras tack vare småsaker.

T.ex. skolkade jag min sista lektion idag. Hade jag inte gjort det hade det aldrig hänt. Jag sket även i att cykla just idag för min sadel var täckt av fågelbajs i morse.

Kan hända att det var en helt vanlig kille, men det sättet han stog och väntade på ingenting och började gå precis bakom mig så fort jag gått förbi känns övertygande nog för mig. Det hade dessutom inte förändrat mitt största problem just nu, vilket är att jag e lack på mig själv för att jag blev så rädd och feg. Hade han gett sig på mig vettefan om jag hade kunnat försvara mig ens hyfsat. Det känns som att enda anledningen till att jag inte ligger fastsurrad i nån källare och blir rapead just nu är att det hände så pass nära mitt hus.

Edit: Såg han idag igen när jag skulle TILL skolan. Han gick men en pojke på kanske 6-7 år och pratade vänligt med honom, osv. Pojken hade ryggsäck och skolgrejer. Jag cyklade vidare, och såg bakåt en gång, då kollade creepykillen också bak på mig. Asså shit kom nyss på lunch för att skriva detta och när jag kom hem stod katten i farstun och jamade. Han ställde sig vid källar-ingången och jamade igen. Jag såg ner i källaren och såg att en dörr stod på glänt. Jag är så paranoid nu att jag tänkte "omg han e i källaren! han vet ju var jag bor!"

...

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..