Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Tror att min kompis pappa är pedo

Postat av nightcrow den 16 Februari 2010, 17:07
69 kommentarer · 7 800 träffar
Hejsan alla fbare nu äre så här att jag tror att min kompis pappa är pedofil.

Det började med att vi satte oss på "familjens delade" dator för att se på youtube efter min kompis pappa hade betalat räkningar över internet med låst dörr. Så såg vi i "senaste använda dokument" Teenagers pussy Islan 2001. Vi tröck/klicka på filen men det kunde inte hittas "Bläddra" med ficklampan kom upp istället. Min kompis lillebror brukar masera sin pappa runt fötterna o magen när dom sitter i morgonrock och speedos*vet inte hur det stavas* framför deras TV på tiger/fluff matta.

Är detta några tecken på pedofil?
Edits kommer jag ger inte upp.

Edit1

Jag och 3 av mina bästa vänner är på badhuset och har just gått upp ur polen o vi rör oss mot kiosken för att äta "korv i hål". ( Utan min kompis som kanske har en pedofil pappa ) Så öppnas dörren från killarnas omklädnings rum så kommer vem ut? Jo.. Pedofil farsan med sin yngsta son haha. Det blev lite stirrande först så fick jag ögon kontakt med min kompis lillebror. Han går mot mig o jag tänker: Nej förfan kom inte hit! Ge mig ett vapen så ja kan skjuta fanskapet innan han hinner hit.
Det första han gör är att han skriker mitt namn rakt framför mig o vill krama mig.
Hans pappa kallar på hans namn så luffsar han iväg till sin fader som en "husse" kallar på sin hund. När vi satt oss på plast stolarna för att äta korven så titta jag på alla de andra som badade. Efter en stund får jag typ en "zoom in" blick så ser jag igenom en glasruta hur min kompis lillebror maserar hans pappa i bastun.

Bara jag eller är det inte sjukt? Hemma kan jag "acceptera" får då ser ingen men nu ser alla o dom gör det "public".

Edit 3

Jag och mina kompisar lanar hemma hos "pedofil" farsan. Det är kl 2 på natten o det knackar. Min kompis springer o öppnar så kommer hans farsa in helt klapp kanon haha
Han skriker: Någon som vill ha räksallad?
Vi börjar skratta när min kompis vill ha upp sin pappa på sitt rum. I trappen hör man: Vill inte dina kompisar ha lite pappas potatis gratäng?. Hörnin PÖJKAR dricker ni? Sen däcka han på mattan enligt min kompis på övervåningen.

Edit4

"Mannen i huset" säger min kompis pappa att han är vilket är sant men att bli maserad av sin 14åriga son haha finns inga ord för det tänkte jag innan de ja fick höra med mina egna öron. Jag o "gänget" går hem till min kompis för att se på Rambo 4.
När vi kommer in i huset så ser vi hans mamma stå i köket och lagar mat.
Samtidigt vi rör oss mot vardagsrummet så tittar jag mig runt om kring för att se om pappan är hemma. Filmen börjar och ingen pappa inom sikte. Efter det hade gått 15-20minuter säger min kompis mamma: Det är mat ungar!
10sekunder senare kommer hans lillebror ner rushandes för trappen helt blöt i sin musse-pig morgonrock. Vi sätter oss vid bordet o min kompis mamma frågar vart "Pappa är?" Den yngste sonen säger: Han torkar nog av sig för han torka mig först. Jag frågar då: Har du badat eller duschat? Hans lillebror svarar: Jag badade med pappsen.

Mer edits kommer.

Pedofil?

312 personer har röstat

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..