1
Episk vinst?
Postat av LONEWOLFBRIGADE den 15 Februari 2010, 22:26
28 kommentarer · 111 träffar
Tjenare Fragbite!
Tänkte berätta om en liten rolig händelse som hände mig under dagen.
Allt i denna tråd är 100% sant, och jag kommer uppdatera med bild på flaket när det väl kommer.
Jag skulle köpa en cola i automaten i skolan. Maskinjäveln snor mina pengar. Jag lackar. Slet upp telefonjäveln och ringde instantly till 118 118. När jag fick snacka med ngn där sa jag att jag satt uppe i ett MYCKET seriöst World of Warcraft raid, och var tvungen att farma pots och buffmat. Iallafall, dom kopplade mig till coca cola, men jag fick inget sms. Då la jag på det kopplade samtalet och ringde upp igen.
"ERA ODUGLIGA JÄVLAR, NI GLÖMDE SMSET! JAG ÄR UPPTAGEN SOM FAN MED WORLD OF WARCRAFT, NU ÄR DET FAN BÄST ATT NI KOPPLAR OCH SMSAR, ANNARS KOMMER VI INTE TA WORLD FIRST!"... Visa mer
"Okej, vi bjuder dessutom på samtalskostnaden!"
jag; "Tack som fan!"
Därefter fick jag snacka med en viss Martin på Coca Cola.
Han; "Aa, det är Martin!"
"Tjena på dig, din jävel, hur fan är läget?"
Han; "Jofan, det funkar, själv?"
"MEN HUR FAN KAN DU SÄGA SÅ?! DET ÄR JU FUCKING MÅNDAG!"
Han;"Jadå, men det funkar!"
"Anyways, er maskinjävel scammade mig. Jag SITTER UPPE I ETT SERIÖST WORLD OF WARCRAFT RAID, OCH MIN TID ÄR DYRBAR SOM FAN!"
han; "Jag kopplar till felanmälans kundsupport, ha det bra!"
"Mm, tack din jävel..."
Iallafall, jag fick snacka med någon jävla brud där på felanmälan. Förklarade för henne som jag sagt tidigare att min tid var YTTERST DYRBAR och att jag var förbannad på dom.
Hon replikerade något i stil med; "Då behöver jag ditt namn och din adress!"
Jag; "Och vadfan ska du med den till, din JÄVEL?!"
"Skicka ersättning.....?"
"aha...... sure"
Gav henne allt hon behövde.
NU VÄNTAR JAG PÅ MITT ÄLSKADE FLAK!
Disk; gjorde jag rätt när jag var otrevlig i telefon?
Disk; gjorde jag rätt som var otrevlig i telefon?
Tänkte berätta om en liten rolig händelse som hände mig under dagen.
Allt i denna tråd är 100% sant, och jag kommer uppdatera med bild på flaket när det väl kommer.
Jag skulle köpa en cola i automaten i skolan. Maskinjäveln snor mina pengar. Jag lackar. Slet upp telefonjäveln och ringde instantly till 118 118. När jag fick snacka med ngn där sa jag att jag satt uppe i ett MYCKET seriöst World of Warcraft raid, och var tvungen att farma pots och buffmat. Iallafall, dom kopplade mig till coca cola, men jag fick inget sms. Då la jag på det kopplade samtalet och ringde upp igen.
"ERA ODUGLIGA JÄVLAR, NI GLÖMDE SMSET! JAG ÄR UPPTAGEN SOM FAN MED WORLD OF WARCRAFT, NU ÄR DET FAN BÄST ATT NI KOPPLAR OCH SMSAR, ANNARS KOMMER VI INTE TA WORLD FIRST!"... Visa mer
"Okej, vi bjuder dessutom på samtalskostnaden!"
jag; "Tack som fan!"
Därefter fick jag snacka med en viss Martin på Coca Cola.
Han; "Aa, det är Martin!"
"Tjena på dig, din jävel, hur fan är läget?"
Han; "Jofan, det funkar, själv?"
"MEN HUR FAN KAN DU SÄGA SÅ?! DET ÄR JU FUCKING MÅNDAG!"
Han;"Jadå, men det funkar!"
"Anyways, er maskinjävel scammade mig. Jag SITTER UPPE I ETT SERIÖST WORLD OF WARCRAFT RAID, OCH MIN TID ÄR DYRBAR SOM FAN!"
han; "Jag kopplar till felanmälans kundsupport, ha det bra!"
"Mm, tack din jävel..."
Iallafall, jag fick snacka med någon jävla brud där på felanmälan. Förklarade för henne som jag sagt tidigare att min tid var YTTERST DYRBAR och att jag var förbannad på dom.
Hon replikerade något i stil med; "Då behöver jag ditt namn och din adress!"
Jag; "Och vadfan ska du med den till, din JÄVEL?!"
"Skicka ersättning.....?"
"aha...... sure"
Gav henne allt hon behövde.
NU VÄNTAR JAG PÅ MITT ÄLSKADE FLAK!
Disk; gjorde jag rätt när jag var otrevlig i telefon?
Disk; gjorde jag rätt som var otrevlig i telefon?