Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ventriloproblem.

Postat av daiko den 15 Februari 2010, 18:33
6 kommentarer · 265 träffar
Hallåj!

För ett tag sen så hade vi en snubbe här som ändrade med routern och pillade. Men i alla fall till problemet så är det så att jag var tvungen att öppna portar för att kunna komma in på CS-servers, och nu har jag fixat det. Men om jag har spelat klart ett lir sen stänger jag av CS. Så när jag startar det igen så kommer jag inte in på någon server, så då måste jag stänga av routern och vänta ungefär 15 sekunder och sen starta den igen. Det är verkligen sjukt jobbigt.

Sen nu funkar inte nya ventrilo (3.0.5) så det står bara "synchronizing" och det händer ingenting. Så min fråga är hur jag kan fixa det här med routern, och ventriloproblemet jag har.

Jag har googlat men fick som inget svar, och jag har testat att slå av windowsbrandväggen också men inget fungerar. Så nu testar jag med er fragbiteare som har hjälpt mig med liknande problem förut.

/DAJKO

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..