Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Playzeek suger?

Postat av Burre af ostern den 14 Februari 2010, 19:40
52 kommentarer · 185 träffar
Satt och lirade 2on2 ladder då vi vinner och sen blir förolämpade.

Jag snackar med vanliga admins som säger åt mig att snacka med supportadmin som "säger" åt dom bara att dom inte får svära och låtsas som om ingenting har hänt och saken går bara vidare?

Om man inte ens får en varning för det där då blir man misstänksam om man fortfarande ska köra på Playzeek.

Servrarna har alla klagat på hur länge som helst då hitboxen kan jämföras med en p12 listen server. Hitboxen suger och dom vägrar göra något åt det.

Tog 2 dygn för att en admin skulle svara på en forumtråd. Finns det någon huvudadmin äns?

När det gäller deras anti cheat system då?

Vi körde 3on3 turnering och det var nästan uppenbart att dom fuskade. Reccade och gjorde en film av allting och jag skickade in den men då får jag svaret att dom redan har vunnit och achievements/priser kommer inte att tas tillbaka.

Filmen skickades in innan allt det här dock, tänk om det gällde något dyrbart man vann då? Nej, dom har ingen koll alls!

v1ldhest: Tja, blir förolämpad här på chatten och han vägrar sluta?

lodi: Kan inte banna han, men jag säger åt han.

v1ldhest: Finns ju gott om bevis på att det är han?

lodi: Vi bannade folk förut för det där men då var det många som blev bannade i onödan.

Just då börjar man undra om dom ens bryr sig om vilka som spelar och vad som händer på deras servrar?

Adminen skiter väl i helt och hållet, man brukar för det mesta se dom lira med sina polare som om dom inte har något att sköta.

Dom spelar mer än dom jobbar med andra ord.

Vad tycker ni om Playzeek?

USELT enligt mig!

Suger Playzeek?

225 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..