Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp, flickvänns katt borta!

Postat av MrKapsylu den 14 Februari 2010, 01:40
25 kommentarer · 37 träffar
hej fragbite jag vänder mig till er i denna mörka stund, de e nämligen så att min flickvän är själv hemma hela denna helgen så då passade jag på att bo med henne hela helgen :) men idag skulle hon o hennes polare gå o kolla på nån dansuppvisning så jag fick stanna själv i hennes hus (eftersom jag inte ville hänka) o då bad hon mig att jag skulle gå ut med hennes katt jävel runt 7 typ så jag gjorde det..

jag har inga som helst erfarenheter med katter what so ever, men jag koppla på den kopplet och gick ut med den, när vi gått 300 meter började jag bli trött i benen och tänkte kan inte kattjäveln göra sina business snart!!

sen gick vi kanske 100 m till så är de en liten skogsdunge där o då börja katten rycka som fan så jag tänkte äntligen, nu vill hon in i skogen o skita, så jag gjorde som jag trodde alla kattägare gjorde, koppla loss katten och lät den springa iväg o göra sitt..

problemet var bara att den sprang 20 meter in i skogen, kissa på ett träd sen bara sprang den vidare?! jag tänkte ahopp.. den kommer väll tillbaka? men insåg snabbt att nae, de gör den inte. jag började kuta som en galning efter den, tänkte kan inte va så svårt att komma ikapp nått med så korta ben, men jag såg aldrig skymten av katten igen :S!! gick omkring i dungen och skrek på den i typ 15 minuter men de kändes bara hopplöst...

så jag gick mot flickvännen igen och tänkte att den kanske sprungit hem, men icket :/..

NU BEHÖVER JAG SERIÖS HJÄLP !!! min flickvänn kommer hem om typ 30 minuter, får hon reda på att jag slarvat bort mia kommer hon kanske göra slut, eller iallafall bli jätte besviken.. hon älskar verkligen den katten o hela hennes familj med, hon har 2 lilla systrar som säkert kommer gråta skit mycket när dom får reda på att katten e borta :S :/ eller de kommer ju min flickvän också... fan har verkligen satt mig i skiten nu :S vad ska jag göra?

nån som har nån erfarenhet om hur man hittar en borttappad katt? snabbt alltså. de är en korthårig katt typ, jag bor i västerås, så om ni ser en katt som springer runt lös kan ni ta hem den o PMa mig, ni får belöning!. men sån tur har jag nog inte :/..

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..