Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är vänstern och sossarna normala?

Postat av Bamboola_skill den 12 Februari 2010, 10:16
210 kommentarer · 292 träffar
Många ställer frågan om sverigedemokraterna är som vilket annatr parti som helst. Jag skulle vilja ställa frågan om vänstern och sossarna är som vilket parti som helst. De kan ju verka trevliga utåt för att locka folk att rösta på dem men om man kollar under ytan, tex vad som sägs på privata partimöten, så är troligen verkligheten en helt annan.

Jag känner visserligen inte till vänsterpartiet så skall inte uttala mig om dem men farsan var tidugare medlem i sossarna. När han var på ett internt möte för endast medlemmar så var det ungefär som en sekt. De typ snackade hela tiden om hur mycket de hatade alla rika och framgångsrika. De sjöng sånger om att de skulle göra revolution. Sen snackade de om hur kul det vore att åka ut till rika förorter och bara plundra så mycket de kunde.

Värst var nog på slutet då de helt öppet sa att de ville göra muslimerna till majoritet i sverige för att på så sätt lättare göra revolution mot "de vita". När farsan fick höra om denna rasism (mot svenskar) så var det droppen som fick bägaren att rinna över. Han gick ur partiet och gick med i folkpartiet istället.

Jag kan tänka mig att vänstern är ännu värre, typ sjunger ryska/muslimska kampsånger och spelar hatmusik mot vita etc.
Föregående tråd
Nästa tråd

210 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 210 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..