Den ultimata kampen om Internet
Jag var bara 10 år när min syster för första gången visade mig vad som fanns på datorskärmen.. en hel värld.. en fantastisk värld full av möjligheter. Jag började lite långsamt surfa runt på min systers dator och jag kom snart på att jag började spendera mer tid framför datorn än någon annanstans, jag började skita i skolan.. läxor.. allt annat vart onödigt, för jag visste på nåt sätt att internet skulle bli min räddning om något hände. Idag är jag 17 år och jag är fortfarande fast framför skärmen.. FÖR JAG är på jakt efter det ultimata, det som alla försöker åstadkomma.. men ingen har lyckats hitills - att vinna INTERNET. Jag har försökt allt, men ingenting funkar. Jag har samarbetat med olika orginisationer och vi har jobbat intensivt för att nå vårat mål, men vi har förlorat många på vägen och snart finns det inget hopp kvar.. kanske är det bara en myt? men jag är redo att bevisa att det inte är det. JAG VET att nånstans där ute, gömmer sig hemligheten..
Mitt mål är att vinna internet, till vilket pris som helst.. JAG VET ATT DET GÅR! MÅSTE BARA HITTA SVARET!
Så Fragbite, säg mig..
Vet ni något om hemligheten? vet ni något som kanske får mig på rätt spår?
Jag ägnar all min vakna tid åt det här.. skolan är inte viktigt längre..