Hej mina älskade verklighetsflyktingar.
Jo - Jag har samlat på mig diverse sjukdomar efter helgens bravader och som det är nu, så mår jag åt helvetes kasst.
Jag har en otrolig halsfluss, feber och förmodligen öroninflammation.
Nej, jag söker inte sympati utan jag letar efter folk som varit med om liknande. Mitt penicillin jag fått av min läkare fungerar då rakt inte, och alla halstabletter osv gör inte ett skit åt saken.
Jag är så pass svullen att jag inte ens kan svälja mat eller dryck, vilket resulterar att jag är otroligt trött och huvudvärken ökar drastiskt, jag kan inte ens välja mitt saliv.
Tänkte ett tag tanken på att jag skulle skjuta mig själv i foten för att erhålla ett par kartor tramadol.
IAF , känns galet surt att jag ligger som en inkompetent åsna framför samma simpsons dvd som rullar om och om igen medans jag inte kan dricka min vaniljcola eller pizzan som ligger och väntar.
Någon som har några smarta huskurer, vet hur man kan gå tillväga för att få tag på lite morfin? Eller något annat smart som kan dämpa min värk, och som ger mig möjlighet att äta åtminstone en portion som kan stärka kroppen någorlunda. Cannabis är inte ett alternativ just nu.
Peace ut, akut, skjut en snut
https://support.google.com/adsense/answer/2530958?hl=en
Räkna inte med några jättepengar dock ^^
Gör något jävligt dumt eller klantigt på film*
Casha in*
Tips är ju typ att springa och kissa på folk eller bara säga rakt upp och ner att du vill slå dem och vänta på resultat.
De kan göra ont men viewers kommer du få.
Men men, go hard dude!
feta pengar du kommer att tjäna;)
Säg att man har en snabbt växande kanal, hur går man till väga för att dra in stålar?