Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Om ni inte vet om hon är gravid eller inte, och det skulle visa sig att hon inte är det, så blir det ju självklart större risk att hon då blir det undertiden ni väntar...
Tror att det är stor chans att hon föder en utlänning om ni har sex under graviditeten plus att din sperma kommer ligga kvar som en vägg så det inte går att göra abort.
Hur vet ni annars att hon är gravid om ni inte ännu testat henne? Bara för att man har oskyddat flera gånger betyder det ingenting. För endel par tar det flera år att få bruden gravid.
Gå inte och ha oskyddat sex om ni bara tror att hon antagligen är gravid redan.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
fast ne.
ursäkta om jag stavat fel men faller snart ur min stol här av trötthet
akta bara så att du inte petar in pillevinken i bebisen :)
utan 2min iofs ^^^^^^^^^^^^
och det finns något som heter
Capslock "Off"
IQ-test för rösträtt
Gå inte och ha oskyddat sex om ni bara tror att hon antagligen är gravid redan.
2009-07-07 16:24 Bytte från Makaveli94
2009-09-07 22:57 Bytte från kittakatta
gg pappa :)))
"off" . då menar jag att man kan stänga AV den.
och nej det är självklart det inte kan bli värre, vafan trodde du skulle hända? Att hon skulle bli mer gravid?
Stupid fucking kids...