Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med isnallation av windows

Postat av liinan den 6 Februari 2010, 15:44
8 kommentarer · 103 träffar
Tjo Fragbite!
Har lyckats faila ganska hårt när jag skulle installera om windows på brorsans dator..
satte i skivan och började installationen som vanligt, samma sak som jag alltid gjort på min dator, och det har funkat.
men när jag skall installera och välja hårddisk o.s.v så lyckas jag på något sätt få in windows på hans andra hårddisk, som var helt tom.
Så nu när man startar upp datorn kan man välja vilket operativsystem man skall öppna med.. det nya eller det gamla.
detta laggar också ner datorn eftersom jag ville omformatera pga virus och lagg. båda hårddiskarna är typ inbakade i en eller vad man ska säga, så jag kan inte ta ut en och ha en kvar, och sen omformatera den.
det gamla operativsystemet är på hårddisk C, och det nya bra på E

Men nu kommer min fråga till er:
Hur gör jag för att ta bort den gamla windows skiten, och ha kvar den nya? har försökt att ta bort :c hårddisken via windows skivan, men då säger den att det inte går pga viktiga filer.. men finns det något sätt i windows som man kan rensa hela hårddisken med?

Bjuder på stavfel

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..