Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick utlösning i sömnen!

Postat av Låst Konto 205885 den 3 Februari 2010, 15:33
28 kommentarer · 4 706 träffar
Hej fragbite, nu när ni ser topicen kanske ni tänker "Fick utlösning i sömnen? det har väl alla fått någon gång?"

och ja, det håller jag med om.

Det har hänt för mig att jag har fått utlösning medan jag sovit och sedan vaknat med kalsongen full med sperma (inte trevligt..)

Men då har jag drömt om porr och liknande.

Men nu till händelsen!

Jag låg och sov som vanligt och drömde, då jag plötsligt i drömmen kände att jag blev kissnödig, så i själva drömmen tänkte jag "amen jag pissar när jag vaknar" typ något sådant, sen vaknar jag av att det kommer ut något, så jag gick till toan och drog ner kalsongerna för att kissa då jag fick se massa sperma.

Jag fick typ en liten chock och tänkte liksom "wtf, sperma!?" så torkade jag bort det och kissade lite.

Nu till det viktiga!

Det var såhär att jag drömde att jag käkade korv med bröd och massa annan fettig och god mat!!

Jag menar vad i helvete!?

Så nu fragbite, är detta normalt? (tvivlar på det..)

Har detta hänt någon av er?

Tack på förhand!

(btw, vet inte om jag typ var halvvaken eller något när jag tänkte medan jag sov men det är skitsamma, brukar typ tänka medan jag drömmer!)

EDIT:
#14 läs om den delen du inte förstod...

Angående runkandet så runkade jag typ i förrgår, så var inte i såntdär behov av att man kommer så fort man ser en snygg tjej.

Förövrigt så kan jag ju bekräfta att jag inte är påväg in i puberteten eftersom jag är 16, snart 17 år.
Detta var vanligt för mig och hände ofta när jag var typ runt 13-14, men att det hände såhär helt plötsligt chockar mig eftersom det var ett tag sen sist om man säger så.

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar