1
Programmering A
Postat av timmpiie den 2 Februari 2010, 22:11
9 kommentarer · 152 träffar
Det är så att jag ska välja att läsa Programmering A nu i skolan. Jag har läst lite här hemma och kan grunderna, tycker också att det är väldigt kul att sitta och fördriva tiden med. Men iallafall, jag undrar om det är någon som har t.ex. uppgifter som man fått på Programmering A-kursen som man kan få kolla på och se på ett ungefär hur allt kommer att se ut. Samt säga några ord om hur kursen är, svår? rolig? värt att ens läsa den? osv.
Fast det jag främst vill ha reda på är hur uppgifterna kommer att se ut i kursen, släng gärna fram några exempel.
Jag kommer att läsa c++
EDIT: Verkar vara mycket spel och sådant, men på vägen fram till slutprojektet? Vad fick ni göra för uppgifter då ni gick igenom funktioner? vilka specifika uppgifter för klasser? variabler? osv..
Tack :)
Fast det jag främst vill ha reda på är hur uppgifterna kommer att se ut i kursen, släng gärna fram några exempel.
Jag kommer att läsa c++
EDIT: Verkar vara mycket spel och sådant, men på vägen fram till slutprojektet? Vad fick ni göra för uppgifter då ni gick igenom funktioner? vilka specifika uppgifter för klasser? variabler? osv..
Tack :)