Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Farligt för hjärtat när jag får stånd :S

Postat av Elieli den 2 Februari 2010, 19:58
81 kommentarer · 841 träffar
Tjo... nu grabbar ligger det till på detta vis.

Jag var hos doktorn för 2 veckor sedan för att kolla mitt hjärta... (Får lite hjärtklappningar ibland, inte så det gör ont men är bara obehagligt.)

Men detta var inte det främsta problemet... grejen är att när jag får bånge så är det ju ganska logiskt att extra mycket blod från hjärtat till kuken. Vilket gör att jag får lite ojämna hjärtklappningar. Sen att jag har en ganska stor en gör inte saken lättare.

Förra helgen var jag ute på krogen... tagga typ till Noob-Nivå22 först(Stockholm) drog i mig typ 6-7drinkar och nåra shots... sen taggade vi och klubbade. Var skit kasst ibörjan av kvällen. Visst fick typ 3-4strul sen frågade någon brud som ej kunde svenska, typ bara engelska och spanska om jag ville ha blow i toan. Ofc sa jag JA, men då slappade den jäveln till mig wtf? Sa att jag var precis som alla andra. Aja jag fick fortsätta...

Tillslut började jag få lite erotisk kemi med en polares brudkompis... polaren hade dock taggat med bilen till Södertälje för att festa. Lite skumt jaaa. Slutade med att jag taggade hem till hennes kompis, alltså var vi 3 i sängen... men jag och den ena taggade till hennes kompis rum. Jag hade vart kåt hela kvällen och allt blod gick typ från hjärnan till det tredje tjocka benet.

Iaf direkt när kuken reste sig fick jag såklart hjärtklappningar, vilket ledde till en skit keff natt. Såhär kan det ju inte vara med brudarna i fortsättningen. Så bestämde mig för att kolla upp det.

Så jag drog till skolsköterskan först, som sa att jag skulle tagga till vårdcentralen. Ligger typ 10min ifrån.

Att säga att jag fick ont i hjärtat när jag blev kåt var ofc ganska pinsamt att säga till doktorn, en ung kvinna som hade en AT Läkare skylt på sig. Fick lite Scrubs-flashbacks också hehe ^^. Hon var la i 25års åldern osv var ganska snygg också. När hon undersökte mig fick jag hålla mig från att kyssa henne(Är ganska impulsiv av mig, jag vet lite korkat).

Hursomhelst efter testerna sa hon att detta till 95% inte var något farligt, men om jag ville vara helt säker så måste jag boka tid hos någon special-doktor. Blev fan sur det ska väl fan doktorn besluta och inte någon dum jävla 18åring som jag som ej tagit studenten?!

Aja efter att vi diskuterade lite så beslutade jag mig för att ta testet... som är på lördag. Hon sa att jag fick festa på som vanligt osv, men helst skulle jag ta det lugnt. Det främsta problemet var ju såklart om man skulle hamna i säng med någon randombrud i någon förort. Ifall detta Kuk-Hjärta problem har något samband...

Kommer nog med update, gillar bara att skriva av mig, ciao älskar eran qk

xoxo, priestkung1

har ni någon problem med riddaren där nere?

189 personer har röstat
Föregående tråd

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..