1
Problem med Diablo II LoD
Postat av onkeL! den 2 Februari 2010, 18:16
8 kommentarer · 190 träffar
Ah tjena, läget va? Jag har ett problem som jag hoppas att ni ska kunna hjälpa mig med. Jag och min kompis är jävligt sugna på köra lite Diablo men vi kan inte få igång det så vi kör tillsammans. Vi har försökt med att öppna portar med det hjälper inte och det hjälper inte heller att vi är inne på hamachi.
Jag har 2 st olika internetuppkopplingar att välja mellan, ett trådlöst och ett mobilt. När jag är inne på det mobila kan han komma in på min server men efter någon minut hackar mitt internet vilket gör att han inte kan röra sig på ett tag (Vi snackar även på skype samtidigt och samtalet bryts alltid när det sker). När jag är inne på det trådlösa fungerar skype utan problem men vi kan inte komma in på varandras servrar.
Vad är det som är fel? Varför stänger mitt mobila bredband av sig?
Jävligt tacksamma för hjälpande svar!
Jag har 2 st olika internetuppkopplingar att välja mellan, ett trådlöst och ett mobilt. När jag är inne på det mobila kan han komma in på min server men efter någon minut hackar mitt internet vilket gör att han inte kan röra sig på ett tag (Vi snackar även på skype samtidigt och samtalet bryts alltid när det sker). När jag är inne på det trådlösa fungerar skype utan problem men vi kan inte komma in på varandras servrar.
Vad är det som är fel? Varför stänger mitt mobila bredband av sig?
Jävligt tacksamma för hjälpande svar!