Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kär i min syster!

Postat av pundarpannan den 1 Februari 2010, 21:28
54 kommentarer · 989 träffar
Hej FB, har ett stort problem.

Jag har bott i Sverige hela mitt liv, men fick för 2 månader sen reda på att min biologiska far bor i Thailand och att jag har flera syskon där.
Förra veckan åkte jag dit för att hälsa på, hade det jättetrevligt osv, det var en helt obeskrivlig känsla att få träffa min riktiga far efter 18 år.

Jag fick också träffa mina syskon, tre bröder och en syster. Riktigt läskigt var det, men spännande på samma gång.
Nu till saken: min halvsyster som är 16 år gammal och heter Sangwan.
Jag finner henne otroligt attraktiv, välbyggd kropp, fasta, stora tuttar och hela rubbet. Men det känns ändå fel, hon är min syster liksom. Hon är som en främling för mig visserligen, men hon är ändå min syster.

Jag ska åka dit igen på sportlovet och hälsa på, ska stanna där i ungefär en vecka. Jag kommer seriöst inte att kunna hålla mig, hon är otroligt snygg och när jag träffade henne kunde jag se att hon flörtade lite med mig.

Snälla Fragbite, hjälp mig här.
Ska jag satsa allt och försöka få in en stöt på henne, eller bara hålla mina känslor inom mig? Mår så otroligt dåligt över det här.

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..