1
Fel på fakturan? Telia fri surf
Postat av DymL den 1 Februari 2010, 15:37
10 kommentarer · 126 träffar
Tjabba! Jag har en Ihpone med Telia abonnemanget iMini + Fri Surf.
Trots detta så debiteras jag 480kr för datatrafik!
Jag funderar om det är för att jag använt telefon som 3g modem vid ett par tillfällen.
Det finns nämligen två rader med datatrafik.
Den ena (546mb) debiterades 0kr. (märkt med: 0,00 per MB)
Den andra (2,2Gb) debiteras 480kr. (Märkt med 20,00 per MB).
Så whatsup med debiteringen? Jag har inte fått någon information om extrakostnader om man "delar" 3g-uppkopplingen.
Nån som vet något?
Ska byta abonnemang om ett par dagar, nån som har ett tips? Det lutar åt Telia Max25..
Edit:
-Jag har ringt, men Telia tar inte emot samtal angående fakturering just nu (för många som ringer).
-Jag har inte varit utomlands under perioden.
-Fakturan avser ett kvartal.
-Fri Surf har, ivartfall inte när jag beställde tjänsten, INTE en begränsning på 546MB Kvartalet. Det kanske har ändrats, nån som har fakta?
Trots detta så debiteras jag 480kr för datatrafik!
Jag funderar om det är för att jag använt telefon som 3g modem vid ett par tillfällen.
Det finns nämligen två rader med datatrafik.
Den ena (546mb) debiterades 0kr. (märkt med: 0,00 per MB)
Den andra (2,2Gb) debiteras 480kr. (Märkt med 20,00 per MB).
Så whatsup med debiteringen? Jag har inte fått någon information om extrakostnader om man "delar" 3g-uppkopplingen.
Nån som vet något?
Ska byta abonnemang om ett par dagar, nån som har ett tips? Det lutar åt Telia Max25..
Edit:
-Jag har ringt, men Telia tar inte emot samtal angående fakturering just nu (för många som ringer).
-Jag har inte varit utomlands under perioden.
-Fakturan avser ett kvartal.
-Fri Surf har, ivartfall inte när jag beställde tjänsten, INTE en begränsning på 546MB Kvartalet. Det kanske har ändrats, nån som har fakta?