1
DATOR UNDER 1000 LAPPEN
Postat av Gnizt4n^_- den 1 Februari 2010, 13:22
48 kommentarer · 195 träffar
Tjo det är kris, behöver hjälp av någon som kan nåt om datorer, ska flytta idag å behöver snabbt en stationär dator (ingen mus lr nåt sånt utan bara burken å sladdar). Det som jag behöver ha den till är
TV out (vill koppla till min lcd å se serier ni förstår)
CS 100 fps flytandes
Surfa
Se på film
Alltså allt som allt en billig fucking dator med ok prestanda som pallar cs några som helst problem.
Den mest prisvärda datorn jag kan hitta är det jag är ute efter och jag vet att det finns folk som sitter på kunskaper jag saknar så snälla hjälp mig, det är inte för att jag är lat! :)
www.blocket.se
Datorn bör finnas i Uppsala eller i Stockholm. Alla vettiga svar uppskattas enormt.... tack på förhand ni som orkar hjälpa en okunnig!
TV out (vill koppla till min lcd å se serier ni förstår)
CS 100 fps flytandes
Surfa
Se på film
Alltså allt som allt en billig fucking dator med ok prestanda som pallar cs några som helst problem.
Den mest prisvärda datorn jag kan hitta är det jag är ute efter och jag vet att det finns folk som sitter på kunskaper jag saknar så snälla hjälp mig, det är inte för att jag är lat! :)
www.blocket.se
Datorn bör finnas i Uppsala eller i Stockholm. Alla vettiga svar uppskattas enormt.... tack på förhand ni som orkar hjälpa en okunnig!