Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud sa att polarens kuk var LITEN :Ppp

Postat av SkonKille1337 den 30 Januari 2010, 18:04
138 kommentarer · 507 träffar
För att ni ska få en relativt bra uppfattning av vad som hände så kan jag börja med att berätta såhär- jag och min polare har delat lägenhet sedan -08, sedan sommarn -08 har vi båda haft en lista där det står mål vi ska komma fram till med b-rudar.

Allt från att kunna ha en 3-sum till att få en blumpkiN.

Efter jag påstod att jag hade haft sex med två tvillingar under samma kväll så började allt ta helt nya nivåer, polaren föreslog att om någon av oss h00kade något som man fick mycket poäng av på listan typ som en 3-sum med 2chiX så skulle man ringa polaren som skulle gömma sig i rummet bara för att kunna konfirmera att man inte ljög. Inget bögigt med det.

Efter jag hade legat på toppen av listan ett tag så fick min polare för sig att han skulle försöka med det som man fick näst mest poäng för- ha sex med en lesbisk b-rud.
Han klädde ut sig i extremt lesbiska kläder, stort lol på den outfitten, läppstift och kort hår + klänning :;ppp

Han lyckades trots alla odds kamma hem en lesbisk brud, jag gömde mig i en garderob för att kunna bekräfta hans vinst då bruden säger, "kan du inte sätta på dig en strap-on och ta mig bakifrån :]" då blev han rätt nollställd och tänkte inte så mycket utan sa att han hade satt på sig en och så skulle han köra med sin nakna kuk och säga att det var en stap-on :D
DOUCE!

Hursomhelst, när han kört henne i typ 1min så säger hon "fan vilken liten dildo" då börjar jag skratta som fa-an och kommer utspringades ur garderoben, hon flippar och drar hem =D
sen dess har jag mobbat honom för att han hade miniballe. e

KUL VA :D

Är det rätt att mobba någon för att dom har liten kuk?

(För er som inte tror mig så kan jag slänga upp hela våran lista -.-)
Föregående tråd
Nästa tråd

138 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 138 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..