Hallå!
det är så att jag beställde en HTC HERO (White) 8GB igår från någon försäljare på stan, men iaf för någon vecka sen tänkte jag beställa en iphone 3GS 16GB men det är ju bara halebop , TRE och Telia som har det, telia kan vi utesluta direkt då det bara var dyrt och kosta 300 för bara tele+abonnemang, sen får man betala för det man ringer för + smsar / 24 mån
men tre kostar 499 / 24 månader dock så får man 3000 sms till alla + ringa för hela beloppet och 10GB surf
och halebop är väl sisådär, 3000 sms till alla, 515 mb surf, och får INTE ringa för hela beloppet? / 24 mån
men som det jag beställde då av tele2 :
Comviq snackis 19 : 300 kr / 24 mån , 3000 gratis sms till comviq , + beställde ett sms paket (3000 sms till alla andra operatörer/69kr månaden inräknat i dom 300 kr/månaden) + att det kostar 0.19 öre / minut att ringa till alla.
så tycker ni att jag gjorde ett bra val av telefon då jag märkt att dom flesta skriver "Köp iphone" här på forumet men dom verkar så otympliga och låsta till TRE etc.. dock går det att jailbreaka men liksom, sånt är bara jobbigt + att iphone har ju dock massa apps fast kanske 1000 stycken av 25000 apps är nödvändiga/roliga?
såå vad tycker ni ? gjorde jag rätt eller tabba jag mig?