Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skola + tjej + socialen

Postat av mymainhavekilledkj den 29 Januari 2010, 14:29
27 kommentarer · 172 träffar
Tja fb

Det hela började igår när jag skulle gå till en lektion, och på min väg till klassrummet såg jag en tjej jag är småförtjust i :). Men när jag hade gått förbi henne så hörde jag hennes röst och en "manlig" (apröst is more like it) röst som snackade med henne. Så jag vände mig om och såg att dom stod och kramades, när jag såg detta så gick min ragebar upp till 100 och sprang emot honom, och skallade ner honom.
En vaktmästare såg det hela och drog in oss båda till expeditionen för att snacka med rektorn.
Han tog in oss 1 och 1 och apjävlen var först att komma in.
När det blev min tur så började han snacka en massa skit om jag gjorde detta för att jag har det svårt hemma osv... tillslut när rektorn var klar med sitt förtrollande tal så sa han att han kommer skriva något jävla brev till socialen så får dom avgöra om det ska bli något av det.

Så min fråga utav det hela är: Har ni varit med om något liknande? Kommer dom att ringa hem till mig? Kalla mig till mötte? eller vad?

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..