Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trådlöst usb modem typ xD

Postat av Vinsit den 25 Januari 2010, 20:41
15 kommentarer · 163 träffar
cha cha fb.

Okej ska försöka förklara så bra jag kan här :P

ursäktar redan nu för stavfel osv stava har aldrig varit min starka sida xD. Om någon undrar är jag 17 ( inte p12 ;)

Nu är det såhär att min flickvän är utan internet atm pga av att hennes mamma bestämde sig för att byta från telia lr vad det var dom hade till telenor :P. Men jag börjar undra om hon inte blivit total lurad :S för när dom kom hem och skulle koppla in det nya grejerna dom fått så hade dom fått ett sånt där litet trådlöst usb-modem lr vad det heter xD ?

Alltså ett sånt trådlöst modem man kopplar in i datorn, typ sånt man har till laptops på tåget osv.

Det ska dom ha sagt att alla i hela huset ska kunna dela på ? är det äns möjligt utan er router lr något sånt till ?

Så som det ser ut nu så kan bara en i familjen ha internet i taget.. fett drygt ju :P Så nu frågade dom om hjälp från Den Dator kunnige pojkvännen.. fnys!, kan fan inget om datorer xD haha

Men suttit och letat ett tag nu och kan inte hitta något vettigt alls. Vill ju inte komma dit och inte kunna fixa det :P

Någon som vet om man ens Kan dela på detta internet? Om man kan det i så fall hur `?

Ja jag vet kan inte stav bla bla hoppas det finns någon som vet vad jag ska göra :P tack i förväg
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..