Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt ex efterbliven?

Postat av robinjohansson den 25 Januari 2010, 20:37
67 kommentarer · 651 träffar
Jag ska försöka hålla mig kort.

Var tillsammans med en tjej mellan april - september 09.

Jag är 90a och hon är 92a och vi hade det jävligt bra tillsammans och hon sov hos mig i princip varje dag på sommarlovet (jag jobbade dock ibland).

Hursomhelst så tog det slut i september pga att båda 'tröttnade' på varandra, kan inte förklara anledningen bättre än så.

Efter det så träffades vi någon gång ibland, mindre, mindre och mindre.

Jag träffade henne förra helgen och pratade i några timmar (bara allmänt snack) och det var roligt.

Har snackat med henne lite på sms och kollat ifall allting är bra med henne osv osv

Hon fyller år imorgon och jag funderade för någon vecka sen på ifall jag skulle köpa något till henne, det kanske skulle verka konstigt men eftersom vi båda ansåg varandra som vänner så köpte jag en film som hon och jag ofta såg på förut.

Nu ikväll så skickade jag ett sms till henne och sa att hon och jag borde ses någon dag snart för att jag ville ge min present till henne.

såhär gick sms konversationen ungefär:

jag: Vi borde ses någon dag snart så jag kan ge dig presenten från mig :)

hon: Har du köpt en present till mig?

jag: Ja, de är klart :D

hon: Varför har du gjort det?

jag: Såg en grej när jag var och handlade och tänkte på dig så tyckte att det kunde vara en rolig grej :)

hon: Du är fortfarande kär i mig ellerhur?

jag: Nej, vadå tror du det för att jag köpte en present till dig?

Jag köpte den för att jag ville visa att jag ville vara vän och inte börja hata varandra som så många andra som gör slut gör.

hon: visst, töntigt att du inte säger som det är bara.

jag: hur är det då? du som vet kan ju förklara det för mig.

hon: du är fortfarande kär i mig och genom att köpa en present så ska du kunna få mig att glömma allting gammalt och satsa på dig igen.

jag: Nej du, så är det absolut inte, jag lovar. Vill inte bli tillsammans med dig eller något sådant.

Köpte bara presenten för att jag tyckte det var en rolig grej.

hon: mm visst, det tror jag nog på..

Okej dedär blev ganska långt men seriöst, jag har aldrig någonsin sagt någonting till henne om att jag vill ha tillbaka henne eller något (vill absolut inte det).

Gjorde jag fel? Är det fel att man vill vara vän med sitt ex efter man gjort slut?

Givetvis vet jag att svaret är nej på frågorna men det verkar som att det skulle vara något konstigt på många.

Vad säger ni?

Visst är hon efterbliven som säger sådär?

Blir så jävla less.

UPDATE:
Efter hon skrev "mm, visst det tror jag nog på.." så svarade jag inte men nyss skrev jag: "Du, jag vet inte varför du håller på som du gör och jag tänker inte fråga heller men det jag vill säga är att antingen så förstår du att jag inte vill ge dig en present för att jag vill ha tillbaka dig utan för att jag bryr mig om dig och VILL vara vänner, inget annat.
Är det något du vill säga till mig så kan du göra det nu.
Vill du inte vara vän med mig så kan du också säga det, nu är bollen helt på din spelplan och antingen så tror du på mig när jag säger att jag bara vill vara vän och inget annat eller så får du tro vad du vill.
De är bara att du väljer och inget jävla bullshit nu."

Tog jävla bra tag att skriva :P
Skickade det 21:32 och har inte fått något svar än, uppdaterar när hon svarar.
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 67 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..