Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Största datorproblemet Ever!

Postat av GODSPIRIT den 25 Januari 2010, 16:44
12 kommentarer · 220 träffar
Hej.
Jag skulle tillfredställa mig själv i helgen genom att titta på film på min tv.(Svideo från datorn till tv'n)
Allt gick super bra och jag tittade på min film. (Avatar) om någon undrar.

Hur som helst, Min dator är en asus (de är alltså en bärbar) och den har vart trasig sen innan, jag och några polare hade en fotbollsmatch inne i min lägenhet på en förfest för några månader sen och en utav mina kompisar fick in en fullträff mitt på min laptop, datorn fungerar men skärmen är helt körd.
Jag löste problemet genom att köpa en 19" plattskärm från mediamarkt och de fungerade galant.

Men nu när jag skulle koppla in min dator, från tv'n till min platt-data-skärm så är det bara svart.
De är alltså som att den vanliga skärmen är till vänster om min plattskärm, datorn är på och allt, men jag ser inga ikoner, och jag vet inte hur jag ska få dator-skrivbordet till min skärm som jag hade innan? Jag har setat så stört mycket med de här.
Jag har ringt till asus sopport, och de var ju rena skämtet.
De första han frågade: Har du startat om datorn?
Så jag fick inge vidare bra hjälp.
Dock så hittade jag i ett forum att man skulle hålla in "FN" och trycka F8, Men de fungerar inte heller.
Eftersom jag vet att de hänger typ lagom mycket datanördar här, och ja jag vet (95% av alla som är här kan bara wow och cs) , men dom sista 5% borde kunna hjälpa mig!

Ingen som har gått data linjen t.ex?

Mvh g0dspirit.

Om de är någon som kommer(vilket jag inte kommer förvånas över) fråga:
Ja men om skärmen är svart hur kan du skriva nu då??????
Jag tänker inte ens svara på det isåfall.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..