Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Åka till brasilien själv, hälsa på bror

Postat av LUDDAN! den 25 Januari 2010, 01:33
48 kommentarer · 293 träffar
tjoo, ska bara berätta hur det står till lite innan så ni förstår :)
Min bror är på ett surfcamp i brasilien och har varit där i 3 månader snart, han har fixat visa och shit så han blir kvar där ett tag till. Vi skulle egentligen hälsat på (jag, mamma och pappa) men tyvärr har han vart väldigt sen med att berätta om han skulle stanna eller inte, och pga. lite andra anledningar så har mamma och pappa bangat ur och "vill" inte åka.

Nu till grejen, mailet där allt stod om att vi troligen inte skulle komma fick vi respons på något sånt här "men be ludvig komma hit då så lär jag honom surfa:)" och GALET vad pepp jag blev, vore ju hur jävla trevligt som helst om jag ska vara ärlig men hur fan ska jag få mina föräldrar till att paya denna resa? det är 20h restid då man byter plan 2 gånger, allt detta ska jag alltså göra själv. Hur övertygar jag mina föräldrar?

Har ni gjort något liknande? tips osv :) Hur ska jag övertyga!!! :)
Föregående tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..