Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Säljer lite fler prylar!

Postat av Hardcore den 22 Januari 2005, 18:55
8 kommentarer · 48 träffar
Tjena, ska iväg med fler prylar nu!

HL2-tshirt, följde med HL2 Collectors Edition. Storlek Large, aldrig använd. HL2-tryck i mitten av tröjan. Säljer för minst 50kr, högsta budet vinner. Endast seriösa bud!

Kolla även min andra tråd:

http://www.fragbite.com/?threa dID=86465

Har även ett erbjudande som går före högstbjudande!

HL2-tshirt 50kr + spel för minst 200kr från andra tråden = jag bjuder på frakten!

Och varför jag säljer sakerna så billigt? Har gjort lite missbedömningar med mina räkningar denna månad så jag ligger minus och vill bli av med massa spel jag aldrig använder eller komma använda så snabbt som möjligt. Så räkningar kan bli betalda. :)

Har även svenska landslagets autografer i fotboll om det är till intresse. Vet tyvärr inte vilka alla spelare är, men en del har jag kommit på. Buda gärna.

Jag har även lite DVD-R skivor att sälja. 20st för 50kr!! Alltså blir det en skiva ca: 2.50kr styck. Utan fodral dock. Men skickar med i färgade fodral som jag fick gratis från Expert när jag praktiserade där. Skivorna fungerar utmärkt till min DVD-brännare. Jag har en LG-brännare.

Har en del fler saker att sälja men kommer inte på något just nu.

Förskottsbetalning är ett måste innan jag skickar iväg.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..