Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemmabio , Helt omöjligt att koppla in

Postat av [A]NINJA den 23 Januari 2010, 15:50
10 kommentarer · 586 träffar
Tja!, I förrigår så kom morsan hem med ett sprillans nytt hemmabio paket från netonnet. Men jag har ett helvete med att koppla in grejjerna. Får ingen bild och inget ljud. Vill bara säga att jag är en riktig färsking på ämnet så uppskattar om ni kan förklara det som om det vore till en idiot. Har även sökt runt på internet och detta forum men har inte hittat nåt som hjälper än. Tack på förhand

Paketet innehöll.
Andersson RB-100
2 små högtalare, en center, 2 stora front.
1 dvd spelare.
Tv - Samsung lcd

Just nu så har jag kopplat in högtalarna. Den "märkta sidan på kabeln" till + polen på receivern. tror att dom funkar eftersom jag när jag testade FM så hörde jag brus. Sen så har jag kopplat en Hdmi sladd från dvdn (hdmi out på dvdn) till dvd in (på receivern). Sen så har jag kopplat en hdmi kabeln från receivern (OUT) till tv monitorn(hdmi1).

S-video och video out står helt tomma? , är det nån sladd som fattas ? Testade även att stoppa in en cd i Dvd spelaren sen trycka på "dvd" på receivern. Såg att cdn spelades upp men fick inget ljud. Vad är det jag har gjort fel ? Snälla

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..