Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem

Postat av test1 den 22 Januari 2010, 23:01
17 kommentarer · 59 träffar
Hej,

Jo, jag har ett datorproblem. Har frågat lite på andra platser, men är fortf osäker. Det är så att den kan stanna helt och hållet då och då och jag kan inte göra annat då än att starta om datorn manuellt. Det händer när jag surfar, lyssnar på musik, ser på film,... Är orolig för att datorn kommer balla ur av alla omstarter.

Jag har försökt en del åtgärder tex köra ett antal program för att lokalisera vart problemet kan ligga. Vissa program kunde jag inte ens köra för att det stannade mitt i, tex Memtest86+ och några grafikkortstestprogram...

Har fått för mig nu att det är minneskortet som spelar pajas.. eller nätaggregatet?

Jag skall iaf köpa nytt minne och se om problemet kvarstår, men jag tänkte höra om någon har haft samma problem eller vad ni tror är fel?

Sen undrar jag också om det är okej att skruva ur nätagget eller fläkten som sitter på moderkortet tillfälligt, för det är massa sladdar i burken som står i vägen för minnesslotsen, är rädd för att pilla på nåt jag inte borde..
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..