Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa bärbara under 13 000?

Postat av skräll den 22 Januari 2010, 00:01
4 kommentarer · 52 träffar
Tja!

Jag har nu slitit häcken av mig och har råd att byta ut min nästa 3 år gamla laptop som dör av överhettning lite då och då.

Jag har kollat på Acer Aspire 8935g som jag fastnade väldigt för. Dels för att den hade fått så bra recensioner och dom där sköna snabbknapparna för media o så.

Sen kollade jag även på Acer Aspire 5739G och MSI GT628. Dom ser ju som sagt jävligt bra ut på pappret men det viktigaste för mig är att dom är ergonomiska så man slipper oväntade överraskningar och fan vet allt!

Kollade även på Macbook Pro. Men som ni säkert vet så får man mkt mer prestanda i andra datorer för samma pris. Plus att den saknar HDMI och blu-ray å sånt (t.ex. inbyggd bas eller media snabbknappar) som är nice!

Så har ni några förslag som ni kanske kan länka till? eller egna erfarenheter av grymma bärbara? =)

Mac?

25 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..