Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobba inom IT?

Postat av r0flcopter den 21 Januari 2010, 22:17
14 kommentarer · 199 träffar
Tjena! Har sedan längre tid tillbaka velat jobba med datorer, har suttit på datorn sen jag var 8 år i kanske 3 timmar om dagen i snitt. Jag älskar datorer och kan sådär mycket om dem, men eftersom att så många gillar datorer nuförtiden så kanske det blir omöjligt att hitta jobb senare? Jag är inte någon p12a som precis lärt sig att öppna portarna, lägga in models till cs eller sätta upp en hemsida eller något sånt och kom på tanken "Ahh, jag kanske kan tjäna pengar på detta? Jag ska jobba med datorer!" utan jag kan verkligen mycket för min ålder om datorer (14 btw). Jag hade tänkt att gå på IT Gymnasiet i Göteborg eller John Bauer och sen plugga vidare på Chalmers, om det går.

Kommer detta att funka? Eller kommer det krylla av folk som vill jobba med datorer om ~10 år? Hur mycket poäng kommer jag att behöva när jag slutar 9an och vilka ämnen är viktigast i grundskolan? Jag vet att jag kommer att få hjälp med detta senare men snälla svara på dessa frågor så att jag slutar gå runt å tänka på det!

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..