Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Formateringsskivor i datorn?

Postat av ImartinI den 20 Januari 2010, 20:47
10 kommentarer · 184 träffar
Tja alla.

Nu kommer säker alla skriva: tråd finns tjalol hajj. Men det skiter jag i för hittade inte, och pallar inte kolla mer.

Iaf: Jag undrar om det finns formaterings program i datorn som det bara är att printa ut på CD:s. Har hört det av min polare, fast han visste inte hur man gjorde det. Så det är frågan; Hur gör man det? (Om det nu finns o inte min polare e mYTAERN^)

Tack!

Diskussion, om det nu ska finnas sån: Är windows7 nått att ha?/Vilka nya saker är bäst?

EDIT:
Nu hittade jag det, Hjälp och support->söker på: återställningsskivor->Skapa återställningsskivor. Och när jag är där ska jag försöka trycka på "Skapa återställningsskivor" Så kommer en liten inforuta som heter HP Helth Check och där står det: Run Helth Check to determine if this repair should be applied. Och det ända man kan trycka på är OK. Jag har inte en jävla aning hur jag kör helth check, sökte på det i start men fick ingen träff.
Vad ska jag göra?

win7?

3 personer har röstat

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..