Flashback går för långt..
Ja flashback gjorde det igen.
De trollade en facebookgrupp på över 200.000 pers." För varje medlem skänker vi 2kr till haiti" eller något liknande, och nu säger de att deras sponsorer var nån nekrofilförening som vill få hem alla lik välbehållna osv.
Visst det är förbjuden humor som man skrattar till, jag gjorde det iallafall (kommer ändå brinna i helvetet så wth) MEN deras jävla osmakliga kommentarer.. 200 000 personer har dött och de beter sig så jävla nonchalant.
Vet att flashback ses som det seriösa forumet där man slipper massa snorungar, men helt ärligt föredrar jag vårat lilla p12 samhälle anyday framför flashbacks idioti, det finns gränser.
rebar, fEsT:PpP, B-rudar... sen drog jag
Tycker ni ska dela in n0llan i lag och köra lite lagtävlingar där vinnande laget får poäng och en belöning i slutet av dagen.
Spottleken: Går ut på att spotta längst med laget, laget som har spottat längst sammanlagt vinner. Rekommenderar att ni använder något filmjölksbaserat som man ska spotta. Häll ner lite äckliga saker typ vinäger, fiskleverolja, chili bara att improvisera.
Låtskrivning: Låt lagen skriva och sjunga en låt till 9orna ära där som en jury bedömmer vilken som är bäst
Äggkastning: 2 pers i laget kastar ett rått ägg till varandra, den som kan kasta från längst distans utan att ägget går sönder vinner
Fast ni gör det hela mer spännande då alla ska ta av sig nakna och så ska man stoppa fingret i rövhålet på varandra. Den sista som är oskuld vinner och blir kallad för storboegen resten av sin skoltid.
Ingen lek blir rolig utan en enorm mental press.
xD
#2 Sportlekar är inte snällt för dom tjocka barnen, dom kommer så lätt utanför då! http://youtu.be/JMGX61KmTTg
Det där är typ jag i högstadiet :p
Dela upp gruppen i 2 delar, vardera lag ska klä av sig så mycket dom kan/vågar och göra en så lång linje med kläder som möjligt(kläderna ska överlappa varandra).