1
hJÄLP titta hit!
Postat av neprox den 19 Januari 2010, 17:34
14 kommentarer · 207 träffar
Hejsan har ett JAEVLIGT stort problem.
Det är så att jag måste göra ett arbete om olja och miljön och det ska vara inskickat innan 00.00 ikväll.
Har inte ens börjat för kan PRECIS ingenting.
Så behöver era HJÄLP FRAGBITE!
Jävligt snällt om någon skulle kunna hjälpa mig kan erbjuda 40 credits på excellent server också ifall informationen räcker.
Följande frågor ska besvaras:
• Vad är det som gör att oljan är så farlig för djuren och naturen?
• Vad får det för direkta och långsiktiga konsekvenser?
• Vad blir konsekvenserna för oss människor?
• Hur gör man för att få bort oljan, vad finns det för olika sätt?
• Skall man sluta transportera olja över haven, finns det några bättre alternativ?
;D
OBS. Glömde också säga att allt ska typ vara som ett brev svar. Med hjälp av svaren på frågorna skall du ta ställning för eller emot uttalandet. Håller du med politikern eller inte? Du skall skriva ett brev där du förklarar din ståndpunkt och varför du har kommit fram till den. Brevet får vara max 2 A4:a sidor.
Det är så att jag måste göra ett arbete om olja och miljön och det ska vara inskickat innan 00.00 ikväll.
Har inte ens börjat för kan PRECIS ingenting.
Så behöver era HJÄLP FRAGBITE!
Jävligt snällt om någon skulle kunna hjälpa mig kan erbjuda 40 credits på excellent server också ifall informationen räcker.
Följande frågor ska besvaras:
• Vad är det som gör att oljan är så farlig för djuren och naturen?
• Vad får det för direkta och långsiktiga konsekvenser?
• Vad blir konsekvenserna för oss människor?
• Hur gör man för att få bort oljan, vad finns det för olika sätt?
• Skall man sluta transportera olja över haven, finns det några bättre alternativ?
;D
OBS. Glömde också säga att allt ska typ vara som ett brev svar. Med hjälp av svaren på frågorna skall du ta ställning för eller emot uttalandet. Håller du med politikern eller inte? Du skall skriva ett brev där du förklarar din ståndpunkt och varför du har kommit fram till den. Brevet får vara max 2 A4:a sidor.