SE HIT! Klasströja hjälp :)<3
Tjena alla datanördar! =D
Det är sista terminen i 9an och nu kan man beställa sina klasströja/mjukisbyxa. Vi kom fram att på framsidan så skulle vi ha en Superman logga. På baksidan skulle det bara stå 'Skola 2007-2010" och allas namn på. Rätt tråkigt kanske ni tycker men vi får hoppas på att det blir snyggt :)
Vi tänkte egentligen ha "Sämst i test, bäst på fest" på framsidan och på baksidan skulle det vara ett bira glas med allas namn i. Men nu blev det inte så för tjejerna grina men men :P
Iaf nu till saken. Jag behöver hjälp på vad det ska stå på mina mjukisbrallor där bak. På röven :-D Behöver hjälp så fort som möjligt. Det kan vara oseriöst, något roligt osv. Skulle vara jätte tacksam om ni hjälpte mig. Ni får gärna skriva i tråden för att sedan hitta tillbaka om ni senare kommer på nåt :)
Ni som går/gick i grundskolan vad står det på era klasströjor och vad står det på din mjukisbralla? Om du inte köpte något så berätta gärna varför. Eller kanske ni bara nöjde er med klasströjan och sket i mjukisbrallan för ni redan hade så många? Tell :) Som sagt skulle vara tacksam om ni hjälpte mig.