1
Misshandel
Postat av EMINEM!! den 16 Januari 2010, 23:12
18 kommentarer · 69 träffar
Tjenare. Tänkte höra om någon vet här... Jag var med om en misshandel i sommras. Det var jag och 2 polare. Tänker inte berätta i detalj. Men ena polaren slog ner 2st, och sparkade dem i huvet när dom låg ner. Jag gav en liten lätt skallning på en annan snubbe. Inget allvarligt... Polarn som sparkade fick kallelse till förhör ca 1 månad efter själva händelsen. Och han nekade allting, och dom hade visat bilder på mig och fråga om han kände "denhär personen" alltså mig. Och han hade sagt, Ja.. vi är grannar, men känner han inte så bra, osv osv.. Och nu förra veckan (ca 7 månader efter själva misshandeln) att jag ska ringa polisen på måndag.
Jag undrar.. Vad kan dom ha på hjärtat? Eftersom jag ska RINGA och inte komma dit. Och att jag får ringa 7 månader efter min polare var på förhör. den andra polaren som var med gjorde ingenting, men han fick också brev i förra veckan att han skulle ringa. Och dom sa att han var vittne och undrade om han var där och såg allting. Men han nekade.
För hade jag varit misstänkt för misshandeln så lär jag fått kallelse om förhör några dagar före / efter min polare fick kallelsen? Kan det vara att jag är vittne jag med?
Jag undrar.. Vad kan dom ha på hjärtat? Eftersom jag ska RINGA och inte komma dit. Och att jag får ringa 7 månader efter min polare var på förhör. den andra polaren som var med gjorde ingenting, men han fick också brev i förra veckan att han skulle ringa. Och dom sa att han var vittne och undrade om han var där och såg allting. Men han nekade.
För hade jag varit misstänkt för misshandeln så lär jag fått kallelse om förhör några dagar före / efter min polare fick kallelsen? Kan det vara att jag är vittne jag med?