Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

obekvämt läge :(

Postat av Mendokusaii den 16 Januari 2010, 19:30
49 kommentarer · 203 träffar
Hej, Fragbite..

Jo det är så att jag träffade en tjej över nätet häromdagen.

Det visade sig att vi gick i samma gymnasium så vi blev goda vänner och allt sådär, bästa vänner var vi väl inte direkt men vänner tillslut så var det bara jag som hade lite mer känslor än bara vänner, och jag vet inte om hon ville ha mig och så.

Men en natt förra veckan så var jag så jävla kåt och jag bara ville ha något runkmaterial, så jag tog mobilen och smsade lite med henne.

Det visade sig att hon också var kåt som jag så vi hade lite sex-sms med varandra. Då bad jag henne om en bild på sin vagina och skrev :p i slutet för att om hon blviit sur kunde jag skriva att jag skämtade. Men det blev hon inte.. istället bad hon mig skicka en bild på min snopp.. jag tänkte går ju i samma skola som henne, så hon kan jag väl lita på.

Jag drar fram snoppen och fotograferar den. Skickar över med mms och väntade.

Fick inget svar hela natten så somnade tillslut,

Dagen efter i skolan så visade det sig att hon visat det för alla mina vänner i hela skolan:(

Så nu fragbite vad fan ska jag göra???

VIll inte gå till skolan längre för alla kallar mig minikuken :(

Ber om hjälp!

Disk: Har detta hänt er också?

Kan ens kåthet bli förhög ibland?

>-
EDIT: Jag smsade henne precis, smset löd såhär
>-
Varför gav du ut bilden till alla ???
Jävla svinigt av dig, trodde vi hade något tillsammans!

Blir en ny update när hon svarat!

>-

EDIT!: Jag fick just ett par svar ifrån henne, det stod såhär.

>-
(hon) Det var inte jag som gav ut bilden. Det var min kille.

(Jag)Jag tänkte efter och insåg att jag aldrig frågat om hon var singel när jag väl först började smsa med henne.
Så skrev jag tillbaka, men du sa ju att du var kåt också!
drev du med mig eller vadå?

(hon) Min kille var med mig och han ville driva med dig.

(jag) fyfan för dig :(

Så vad fan ska jag göra nu, den killen kommer säkert inte släppa
på detta och jag vet inte ens vem HAN är :(

>-
EDIT!!!! !!
>-

Jag var inne på msn och hade tråkigt, så skrev en kompis till mig som gått i skolan men bytt. Jag skrev vad som hänt( känner personen väldigt mycket) så undrade han vem det var, så skrev jag vad hon hette och så skrev han liksom...

- VÄänta.

jag undrade om han skulle printa och lägga ut den på någon hemsida eller dylikt.
Men mot min förvånad så skickar han en bild till mig, jag accepterade bilden och mot min förvånad så är det en bild på henne i bara troser.

Jag tackade så mycket min kompis och sa, nu jävlar ska jag ha min REVENGE

så ska man vara ett svin och ge ut bilden till alla killar i skolan ?

>-
EDIT:
>-

Hej, fragbite dem senaste timmarna har varit väldigt upphetsande.
Jag gjorde som #41 sa att jag skulle göra. Det visade sig att hon blev väldigt rädd
Och bad om att jag inte skulle göra det. Men jag gjorde till stordel exakt som #41 sade.

Nu har hon ringt mig ca 3 gånger på 1 timme och sagt att om jag gör det så kommer hennes kille att mörda mig. Jag hånskrattade i telefonen och sa, hotar du mig så kommer du se vad som händer imorgon.

Men fragbite jag ska lägga ut bilden redan idag eller imorgon får se för jag ska länka henne om tråden precis när jag lagt ut den :)

Så var aktiva i tråden så fler kan få se den så ska vi se att det ordnas! :)

mvh Robin
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..