Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ESC Knappen Trasig?!

Postat av daffyyy den 15 Januari 2010, 15:31
5 kommentarer · 337 träffar
Tjena alla 30 slakarboys.
Nu är det såhär, jag skulle spela cs, (som vanligt :pPppP) och så går jag in på en random public server. Tröttnar på den (nej, inte för jag suger -.-) och ska byta server. Trycker på ESC ofc, men till min stora fasa funkar inte ESC knappen! Så jag typ dampar och klickar på den som fan. Sen så stänger jag av cs med hjälp av ctrl+alt+del.

Startar bloons tower defence 4 eftersom det är så förbannat kul. Sen råkar jag välja fel sak att köpa, så trycker ESC knappen. Till min ännu större fasa (!!!!!!!!!!!!!!!) funkar inte ESC knappen då heller? Så dampar loss igen. Så testar att rsa datan.

Efter jag gjort detta funkar den ändå inte, så testar att plocka ner ett gamalt tangentbord från vinden, rsar datan och allt skit, ESC funkar ändå inte. Så nu vet jag inte vad jag ska göra >:

Obs! F1 och F2 funkar inte, störande som fan när man ska auto-buy:a, och eftersom dom inte funkar antar jag att F3-F12 inte heller funkar.

Det jag har försökt göra är:
Startat om datan
Byt tangentbord
Ändrat språkinställningarna på datan.
Byt tangentbordstyp (Amerikanskt och Svenskt).

Så, nån som vet vad problemet är? Vore glad som fan om nån visste vad problemet är.

Värt att köpa ett nytt tangent bord?

6 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..