Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ha 2 skärmar igång samtidigt?

Postat av daffyyy den 14 Januari 2010, 18:49
10 kommentarer · 226 träffar
Okej, Nu är det såhär:
Jag var nyss uppe på vinden och skulle hämta ett gammalt skrivbord som jag kan ha, eftersom mitt andra är trasigt.
Och när jag var på vinden hittade jag en sån där "tjock" gammal skärm (sorry, men vet inte vad dom heter, är inte så inne på sånt).

Jag tog med den ner, har kopplat in den, men inte in i grafikkortet, för att min andra skärm är ikopplad där, utan jag hittade en annan kontakt som den passar i, en sån blå alltså, och jag har kopplat in strömmen osv.
Och jag har även en kontakt till på grafikkortet som är vit,
och jag såg på en tidigare tråd att nån hade köpt en övergångssladd då det var från en sån vit till en blå, behöver jag en sån?
Har rsat datorn också btw.

Men ändå så funkar det inte, så nån som vet vad problemet är? Skärmen står bara och blinkar på stand-by läge.
Jag har ett NVIDIA-GeForce 9500GS.
Om ni undrar vad jag vill få ut av det här vill jag bara att jag ska kunna köra skärmarna bredvid varandra som jag sett många göra, tack på förhand.
Bjuder ofc på allt som är fel i texten.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar