1
Problem med SyncMaster P2450H
Postat av Morpheus den 14 Januari 2010, 18:03
0 kommentarer · 188 träffar
Hejsan! I jul så fick jag min Samsung SyncMaster P2450 H, den funkade perfekt . Efter suttit 2 timmar vid den så tänkte ja gå ner för att göra en macka, efter att kommit upp så var skärmsläckaren igång, jag rörde på musen och skärmen gick igång och.. slockna lika snabbt igen, jag och min far testade allting, skärm kablar datorer etc. inget funkade, stängde vi av den och på så sökte den efter analog, digital och HDMI sen gick den på och slockna efter ca 6 sec. Iallafall så skickade vi in den eftersom de fortf var garanti på den. Efter 3 veckor, just idag fick jag den. På pappret stog det något förvånande, " Vi testade den under, inget fel hittades " jaha, iallafall så testade jag den precis och jag och farsan installerade drivrutiner och allting som var nödvändigt, vi starta om datorn, sen stängde vi av den och koppla in skärmen. Funkade, sen rörde ja på musen och den dog IGEN. Vi testade även på farsan dator med Intel Atom processor, och jag har AMD Dual Core, för farsan dog den också. Så vi testa den på vår tredje dator, en rätt kass AMD Athlon 1700 vi testade med att ha på den, vi gick ner och efter vi käkat så kom vi upp så var skärmsläckaren igång, jag rörde musen och sen så gick den igång och såklart så slockna den igen.
Någon som kanske har haft samma problem som löst det? Behöver gärna hjälp, farsan ska iaf ringa imorn och snacka med dom jävla idioterna.
Någon som kanske har haft samma problem som löst det? Behöver gärna hjälp, farsan ska iaf ringa imorn och snacka med dom jävla idioterna.