Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Xperteleven - division?

Postat av Osche- den 14 Januari 2010, 13:01
0 kommentarer · 470 träffar
Hallå ja!

Som jag förstått så finns det skapligt många som lirar xperteleven där ute så ni borde kunna detta.

Jag är ligaboss över en kompis liga, säsongen har precis slutförts. Nu har vi mer polare som vill joina ligan, men vi vill att dem ska vara i en divison under våran. Hur gör man det?

Jag har nu fan läst överallt men hittar det inte, allt jag ser är när jag trycker upp en flik är antal divisioner (2) sen tid och vilka dagar. Sen 1:1 division system. Men hur kan jag sätta in lagen i den andra ligan?

Vad jag förstått så slumpas de in i ligan, vilket betyder att han som vann ligan kanske kommer i division 1 och någon som precis joinat ligan hamnar i högsta divisionen? Alla vi som spelade i ligan denna säsong ska fortsätta spela i högsta divisionen, resten får hamna i div1. Hur gör man, kan man placera ut lagen på vilken divison jag vill?

tacksam för svar

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..