Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp mig med brud..

Postat av maskros1 den 13 Januari 2010, 19:45
9 kommentarer · 140 träffar
Tjena, kan börja med att jag gjorde nytt acc för polare hänger här.

Det är en brud som jag hade kontaken med för något år sen o lite till rätt mkt, men sen bara försvann det men vi träffades på en fest den 31 okt om jag inte har helt fel, hon hade gjort en grej så jag fick prata med henne för hennes pojkvän ville inte svara, iaf så ja vi pratade rätt mkt och vi fick full kontakt igen , menar att vi pratade mkt mer och var med varandra osv..

Iaf så började jag få känslor för henne, samma gällde henne men jag visste ju inte om det, tiden gick mer o mer och tillslut så frågade hon om jag hade känslor för henne för hon hade fått det iaf,

ska också säga att vi både har strulat & haft sex,

nu till problemet då..

på nyår blev jag redlöst full så jag hörde typ inte när hon pratade o försökte få kontakt med mig så hon trodde att jag typ ignorerade henne så hon gick med en annan för att prata hennes problem om mig (jag visste inte det)

jag är också en som blir rätt lätt svartsjuk så gick med en polare o jag var helt jävla sjukt förbannad (nej jag hade inte kunnat slå ner han för han är större än mig..) så jag & min polare vände för att bli av med dem o få det lite lungnare så vi kunde prata, men dem gick ju bara efter.

iaf, hon skrev sms till mig sen efter hon hade dragit där det stod att jag skiter i henne så hejdå :S (skulle sovit hos henne)

så jag blev ju bara ännu mer förbannad o ringde henne o bara skällde ut henne (kanske en aning fel av mig men ja) iaf efter en tids pratande så ville jag träffa henne ändå, så gick vi hem till henne och så sa jag till henne att jag verkligen inte ville förlora henne osv så sa hon typ samma sak tbx,

dagen efter så pratade vi inget om det, jag åkte hem sen.

jag skickade sms till henne att jag tyckte att vi skulle lära känna varandra bättre innan vi fortsätter, och det gick hon med på självklart och så sa hon förlåt för hon fick också lite mkt i sig,..

detta jag berättade innan är lite för att få er in i min sits så ni kan hjälpa mig,

jag vill nu ta detta till nästa steg, hur ska jag få detta o funka

(vi har ju asså strulat & sånt innan så det är ju inte som dem flesta brukar börja sitt förhållande om ni fattar)

jag är 16,

ni är guld värda om ni hjälper mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..